יש לך שאלה?

את/ה רוצה לכתוב לנו?

השאר פרטים כאן בטופס ונחזור אליך
 

hello@freshgrass.co.il

טלפון חנות: 054-829-2808

וואטצאפ: 054-829-2808

שאלות נפוצות

מתי הוא נשלח?

אנו מעבדים את ההזמנות/מוצרים שלנו בימי ראשון בשעה 10:00. הזמנות מעובדות ונשלחות מדי שבוע. אין צורך בחתימה על המשלוח.

איך זה עובד?

פשוט שים את Fresh Grass בכל מקום שתרצה שהכלב שלך ילך אליו לעשות צרכים. נוזלים נספגים בדשא ובקרטון. הקפד לאסוף גללים. בסיום השימוש ניתן להשליך את הדשא לפח ולמחזר את הקרטון.

נדרשת תחזוקה כלשהי?

אנו ממליצים לשמור את הדשא בחלל בו הוא מקבל מעט אור שמש. כמו כן, כדאי להשקות את הדשא כל כמה ימים כדי לשמור עליו יפה וירוק! המטרה היא לשמור על הדשא מעט לח כל הזמן.

האם אני יכול להשהות את המשלוחים שלי?

כן! כל שעליך לעשות הוא להיכנס לחשבון שלך כדי לדלג על משלוח או לארגן את שליחת המשלוח שלך למקום אחר.

מה אם יש בעיה בהזמנה שלי?

אם ההזמנה שלך הגיעה פגומה או שקיבלת פריט שגוי, אנא פנה למחלקת שירות הלקוחות שלנו כדי שנוכל לתקן את המצב בהקדם האפשרי.

מהי מדיניות הביטולים?

אנחנו לא מאמינים בלחייב את הלקוחות שלנו לחתום על חוזים ארוכי טווח.

אתה יכול לבטל את השירות בכל עת על ידי יצירת קשר בטלפון (054-829-2808) או בדוא"ל (hello@freshgrass.co.il).
אתה יכול גם לבטל את השירות שלך על ידי כניסה לפורטל הלקוחות ובחירה באפשרות "נהל את המנוי שלך".

בגלל אופי המוצר שלנו, לאחר עיבוד משלוח איננו יכולים לקבל החזרות או להנפיק החזר עבור המשלוח.